Tema: Re: ausines
Autorius: nezinomas
Data: 2017-01-13 20:59:21
http://www.acme.eu/lt-lt/produktai/ausines/mini-ausines/mini-ausines-acme-he15w-groovy-ear-headphones-mic
sitas naudodavau darbe pastoviai, gerai triuksma izoliuoja (triuksmas darbe
didelis, izoliuoja garsa ne ka blogiau nei ikisami ausu kistukai) labai
nebloga garso kokybe, greit neuzsikemsa (tiek nuo dulkiu tiek nuo sieros) o
kai uzsikemsa tai gali islupt graziai apsauginius tinklelius ir toliau ilga
laika naudot

P.S. kiek bandes pigiu ausiniu (iki 15€) ne vienos sitom neprilygo