Tema: Re: Darbinis telefonas
Autorius: ManXP
Data: 2017-01-09 10:03:24
Ne nesamone. Pas drauge yra darbui toks -
http://www.gsmarena.com/nokia_225-6288.php

Buvo nupirkta laisvu ranku iranga su BT. Kai po valandos bandymu uzsipisau
bandyt prijungt (nes niekaip neveike), pradejau ieskot informacijos. Nu ir
aisku, net oficialiam puslapy buvo parasyta, kad telefonas BT gali naudot
duomenu perkelimui, bet laisvu ranku nesupranta. Aisku, reikejo skaityt
pries perkant, bet gyvenime nebuciau pagalvojes, kad jeigu yra BT, tai jis
gali but iskastruotas.

"Rimas"  wrote in message news:o4vf2o$pd$1@trimpas.omnitel.net...

Mobili pardav4ja sako kad nesijungs :) Vat ir man atrodo nesamone...