Tema: Re: Kas geresnio siuloma su sutartimi?
Autorius: Tomas
Data: 2016-12-29 16:20:37
Blemba, mano pirmasis išmanus buvo chuivėj. Pildyk pigiai dalino, tai ir
paėmiau pabandyt kas do biesas tas išmanusis su androidu (tuomet gal 2.0).
Pradžioj net truputį gėdijausi viešumoj tokį traukt

O dabar pasirodo chuivej prestižinis brendas ...

"Vytook's"  wrote in message news:o4347b$rln$1@trimpas.omnitel.net...

Kaina didelė, bitė siulo XA, na nzn, aišku aš jai kitaicu nepirxiu, bet
pastebėjau, kad oldskuliniai useriai kas bebutų, vistiek keikiasi ant
išmaniakų
tad bandysiu jai primint, kad jau vieną kartą taip buvo su Huaweju - atidavė
sūnui