Tema: Re: S3 - jau
Autorius: padugne
Data: 2012-05-07 10:02:02
On Mon, 07 May 2012 08:08:30 +0300, Murmiau wrote:

> Bet salyginai Apple pateisinciau del to kopijavimo, nes jie
> nukopijuodami (ar ne) padaro gamini dazniausiai patrauklesni ir
> naudingesni vartotojui, o ka kiti gamintojai daro kopijuodami? Kopijuoja

Na, juk negali reikalaut, kad kiti gamintu tik sedevrus? Juk butu kvaila,
jei koks nors mercedesas reikalautu uzdraust huyndajus su kijom, uz tai
kad jos tipo gamina urodus?

> ta pati Apple, kaip siuo atveju samsung isleido savo visokius siri,
> clouda, parduotuve ir dar airplay idejo - visa tai samsunginiais
> vardais. Cia tai akivaizdus akipleshishkumas bei tinginyste. Kam kazka

Tik Apple buvo ne pirmoji kuri tuos dalykus isrado. Tiesiog del savo
unikalaus statuso ji buvo pirmoji, kuri i juos atkreipe placiu masiu
demesi. Bet tai anaiptol nereiskia, kad nuo siol "all jour fytchiaz
belong tu as".
Cia panasiai kaip ir su mada. Jei koks nors trendsetteris siam sezonui
prastume batus smailom nosim, tai visiems kitiems automatiskai draudziama
tokius gamint?

Pvz pries apple cloud'a jau turejo visokie dropbox'ai ar netgi gugliai.
Galu gale net ir microsoftas jau 100 metu turi savo live. O jei
apskritai, tai cloudas yra ne kas kitka kaip is penTSijos grizhe '60-uju
meinfreimai.
Tai ka, dabar dropboxui su gugliu ir mazaminksciu jau mirt, lavke
uzsidaro nes atejo aiklaudas? Naujokam apskritai nebegimt?

Siri irgi nieko naujo. Didzioji apple inovacija yra tos bobos humoro
jausmas is serijos "will you marry me?", ko zumzungas lyg ir
nenukopijavo. Visa kita yra jau 100 metu, tik kad niekam tai neidomu.
Pvz "laisvo formulavimo uzklausos" visokiose search enginuose egzistuoja
jau N metu, tik kazkaip niekas nesidomi. Mazaminkstis net buvo idejes i
kazkurio offiso helpa. Kas nors apie tai zino? Vargu, visiems px.

Text to speech irgi nieko naujo, pvz androide jau N metu galima pasakyt
"call john", "open calendar" ir pan tufta. Arba padiktuot koki nors
texta. Arba padiktuot uzklausa tam paciam gugliui. Kam nors idomu? Man
pvz ne, kaip ir daugumai kitu. Bo neskaldo bajeriu. Be to man nesinori,
kad guglius analizuotu mano balsa, tarti ir pan. Beje lygiai taip pat
nesinori, kad tai darytu apple.

Zumzungas tiesiog paeme androido valdyma balsu ir pridejo dar pora mainor
fyciu, tokiu kaip pakurk zadintuva, pasakyk orus ir pan. Nors ne faktas
kad ju apskritai reikia, nes oru widget'as androide ir taip dazniausiai
po nosim, t.y. paprasciau paziuret i ekrana nei kazka ten pezet ir po to
vistiek ziuret.

Siri yra tiesiog logiskas vystymasis ir anaiptol ne faktas, kad i
teisinga puse.

Parduotuve irgi nera apple isradimas. Japashkes savo i-mode kontento
parduotuve atidare dar pries Y2K, tik uz japonijos ribu ji buvo niekam
neidomi.
Visokiu midletu (javiniu appsu telefonams) appstorus apie ~2005 metus
siule visi sio pasaulio telekomai. Galu gale, tas pats lietuviam zinomas
GetJar atsidare ar tik ne 2004 metais, kai iphonu ir itjunzais dar net
nekvepejo.

Su airplay beje irgi, audio/video stryminimas rinkoje gyvuoja jau 100
metu.

> naujo galvot, jei jau yra, kas sugalvojo - mes tik pavadinima pakeisim
> ir bus viskas jega, vartotojai pirks. Su tokia mintim padare, tik
> pamirso viena - kad cia ne apple ir pas juos ner tiek ekosistemiskai
> gyvenanciu vartotoju.

Tai kame tada problemos? Jei jie tokie luzeriai, tai kam tada juos dusint
per teismus? Lai gatvemis vazineja tik mersai, o visi kiti tegu slepiasi
arba isradineja masinas su kvadratiniais ratais, nes apvalius uzsidejo
mersas (px kad pries analogiski buvo ant opelio) ir nuo siol jie yra jo
property?

--
kthxbai.