Tema: Re: S3 - jau
Autorius: padugne
Data: 2012-05-03 23:39:42
On Thu, 03 May 2012 23:08:38 +0300, IksEr wrote:

> O sulaukus - vel sakyt "Meh" ir laukt ..... . <- cia isirasyt koki nauja
> po pusmecio iseisianti gadget'a :)

Ka darysi, kad vis gamina ne tai ko man reikia.

Pvz kad ir tas zumzungas s3. Kas jame tooookio palyginus su S2 ar HTC One
X? f... pentile? Tas pats tamsus displejus kaip ir pas galaxy nexus?
Visaip kaip tik galima isbastardaizintas ICS? Kruva visokiu neaisku kam
reikalingu zumzunginiu hubu? Snukiaus trackingas kuris valgys energija?
Nezinau, nei viena is tu fyciu man asmeniskai nereikalinga.
Galima zinoma pirkt, rootint ir "valyt", bet tada galima lygiai taip pat
nusipirkt galaxy nexus ir nesukt sau pautu. Butu tas nexusas su normaliu
korpusu ir displejum, buciau nuspirkes.

Kas del sony, tai Xperia S diskvalifikuoja jos "batareikes" dangtelis ir
debiliski interfeisu kamstukai.

--
kthxbai.