Tema: Re: Padugne!
Autorius: spakainas
Data: 2016-05-16 15:28:57
Nu bbz, pažiūrėsim pamatysim. Samsungas ir kraštus naudoja, nežinau ar
labai pasiteisino, kolega vienas turi, tipo jam zjb.
Jeigu į tą visą ekrano reikalą žiūrėt kaip į papildomą "bonusą" toje
vietoje, kur anksčiau nieko nebuvo, tai gal ir visai px. Juo labiau,
turės būt tos vietos nejautrios, ar mažiau jautrios paspaudimams, kad
neprimaigytum ko nereik. Panašiai berods ipad mini padaryta. Žodžiu, jei
užsiims tuo reikalu iš esmės ir padarys žmoniškai, tai turėtų būt
neblogai. Bet kuo toliau tuo jie man mažiau patinka. 6 aifonas kažkoks
gaidys dizaino prasme, imho.