Tema: Re: Padugne!
Autorius: spakainas
Data: 2016-05-16 09:53:49
Kokius čia filmus mesje žiūrit, kad vaizdas sufokusuotas kažkur ekrano
pakraštyje? Man dar neteko tokių matyt - visa informacija, kurią nori
parodyt prodiuseris, paprastai yra ekrano viduryje. Filmų su subtitrais
turbūt išviso neįmanoma žiūrėt, nes visą jums aktualų turinį užgožia,
ane? :D
O šiaip tai čia standartiškai abaliai su tom "revoliucijom" gyvena nuo
pat pradžios. Ir lygiai taip pat standartiškai fanbojai juos perka, o
heiteriai lieja graudžias juoko ašaras.