Tema: Re: normalus android folder grotuvas?
Autorius: [mikro]
Data: 2016-03-30 10:22:12
gal imanoma I ta vanilla iaddint codekus, kad *.ape suprastu? o tai ju dabar
nekramto:( nemazai turiu tokiu formatu, aisku, nekatastrofa, bet smagu butu
jei suvoktu ape.

"[mikro]"  wrote in message news:ndel0k$fjn$1@trimpas.omnitel.net...

dekingas, tai ko ir reikejo. naudosim, ziuresim, kolkas tinka ir patinka:)

"andrius"  wrote in message news:nddv3m$5io$1@trimpas.omnitel.net...

Naudoju 'Vanilla Music'

Pas mane folderiuose playlistu nera (.m3u ar ko panasaus) tiesiog play
ar enqueue folder ir tiek.
Krestelejimus moka (yra atitinkamos varneles, asmeniskai nenaudoju).
Palaiko MP3/OGG/FLAC/PCM.