Tema: Re: Dabartiniai "mini" telefonai...
Autorius: Doxlas
Data: 2016-03-29 10:35:18
Ekosistemoje - mano zooparke yra dar 5 colių telefonas, 7, 8 colių
planšetės. Aišku kad per 3.5 colio ekraną filmų nežiūriu. O visa kita
aktualu ir 3.5 colio telefonui. Va dar - per usb otg pasijungti DSLR
fotoaparatą, nukopijuoti nuotraukas tiesiai iš jo, pasijungti nešiojamą hdd
su ntfs, permesti į/iš jo bet kokius failus.