Tema: Re: Android 6.0
Autorius: 4r
Data: 2016-03-27 15:01:35
ne kortelė turi palaikyti sim parašą, o reikai išsiimti būtent spec kortelę
su sim parašu, ją nemokamai išduoda operatorius.

šiaip labai labai geras dalykas nes kodu generatoriai ir slaptažodžių
kortelės labai užknisa...

sim parašas labai praverčia registru centro ir kitose sistemose kur
reikalinga autorizacija.

4r

"do"  wrote in message news:nd5en9$t65$1@trimpas.omnitel.net...

Manrods kortele turi palaikyti sita dalyka. Appsas vadinasi sim toolkit. Ir
aisku reikia sudaryti el.paraso sutarti pas operatoriu.