Tema: Re: iphone bedos
Autorius: Mindaugas
Data: 2016-03-15 11:52:52
prie ko cia iPhone, su senutele nokia jau pries kokius 8 metus tas pats
budavo, padarai restart ir vel kelis menesius gali buti ramus.
Aplamai man tas bug'as ir su neismaniaja nokia ir su iphone5 atsikartoja
jeigu telefonas seniai perkrautas.
m.

On 2016-03-15 10:57, Ram wrote:

> Yra aparatas iphone4 su tokia problema - skambini į jį girdisi keli
> kvietimo signalai ,toliau atmetimas.iphonas rodo praleistą skambuti
> ,nors neišleido nė garsiuko.Skambini pakartotinai -viskas veikia
> ..Problema ne nuolatinė ,bet gan dažna.Aparatas ,nors modelis senas
> visiškai nenaudotas .Kas gali būti ?

operacines perrasymas gal padetu. O su kita sim kortele tas pats?