Tema: Re: android 5.1.1 ir dialeris
Autorius: Caponi
Data: 2016-02-26 19:13:15
Kai i rankas pateko aparatas su Lolipopu vienas pirmuju darbu buvo naudotina
dialeri sursirast. Kazkaip gana greitai dasikasiau iki TruePhone, minciu
keist nekyla.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.hb.dialer.free&hl=en

Nustatymu ten dx ir dar biski, tai prisitaikyt tikriausiai imanoma net
paciam isrankiausiam vartotojui, tik paskui reikia nepamirst settingu
backupa pasidaryt, kad ten po kokio reseto nereiketu is naujo 2 valandas
baksnot ;-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/