Tema: Re: Neina padaryti Factory reset
Autorius: Caponi
Data: 2016-02-18 09:42:24
Daba žėk, visai rimtai.
Mano galva variantai galimi 3:

1. Kažką ne taip darai. Nufilmuota veiksmų seka galbūt leistų geriau
žinančiam pastebėt ką darai ne taip.
2. Kažkas stebuklingai susimalė softe. Turėtų padėt telefono nuflashinimas,
t.y. naujo firmwaro supūtimas per kompą/SD koretelę ar kažkaip panašiai
(priklausomai nuo to, kaip tai darosi konkrečiam aparatui).
3. Kažkas sugedo (geležis). Savarankiškai nepadarysi nieko.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/