Tema: Re: Kalendoriaus nustatymai - dienos pradzia?
Autorius: vrm
Data: 2016-02-15 09:38:10
eik į calendar.google.com, tada nustatymų iconkė -> Labs
pats pirmas "Hide morning and night", tuomet galėsi su atsiradusiu slaideriu
nustatyti kurios valandos nereikalingos, ko pasekoje taip pat ir telefone
reminderiai ir eventai bus pradedami nuo tos valandos kurią nustatei.
Žinoma, jei bus reikalas, galėsi nustatyti ir anksčiau.