Tema: Re: REQ konsultacijos del tel pasirinkimo
Autorius: [mikro]
Data: 2016-02-01 13:23:54
zjbs tau, kai turbut uztenka build in appsu. arba tau telefonas tik
pasakmbint. nes jei naudot smarta pagal paskirti, tai ciulpia wp
visapusiskai. matyt neveltui ms tik 4mln ju ir tepardave ant viso svieto. nu
ne telefonui ta os...
:)

"Tomas"  wrote in message news:n8mttv$19g$1@trimpas.omnitel.net...

Nei aš fanatas, nei noriu ką įrodyti. Tiesiog buvo įdomu - gal aš kažką
labai prarandu naudodamas "nokiją". Pasirodo, kad ne ;)