Tema: Re: REQ konsultacijos del tel pasirinkimo
Autorius: Shlipsas
Data: 2016-01-28 22:44:42
tokie ir motyvai, kad nesinori kad maniskis beviltiskai pasentu, ir kad norisi kazko naujesnio, taip sakant neatsilikti :)
Neperskaiciau ka parasiau pats :) Turejau omeny kad pardavus savo S5 dasideti 400 eur. Sorry uz suklaidinima.

Dabar ziurinejausi samsung s6 edge plus. Bet galvoju gal pabandyti kitus brandus. Kolega labai patenkintas Sony Z5. Kameros lygis geresnis uz mano. Tad ieskau dar kokiu alternatyvu.

--

Shlipsas
Subaru Impreza 2.0L '96

---