Tema: Re: Parekomenduokit telefoną
Autorius: Caponi
Data: 2016-01-15 03:57:52
Nu aš nesu fanas instaliavimosi visko iš eilės, tai gal ne tūkstančiai
apps'ų bandyti, bet mano asmeninė ir dar pora mano "aptarnaujamų" planšetkių
yra su Atomais - neteigiu, kad nesuderinamumai neegzistuoja, bet man tokių
atvejų nepasitaikė.
Taip kad mano galva Asuso pagrindinė bėda visgi yra batareika :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/