Tema: Re: Parekomenduokit telefoną
Autorius: Caponi
Data: 2016-01-13 20:18:44
Aš išsirinkau Moto X Play, grynai dėl baterijos (plius mano reikalavimuose
dar buvo atminties kortelės lizdas (tai labai padėjo atfiltruojant didelę
dalį galimų pretendentų :-)) ir galiausiai dar iki nusiperkant susiformavo
idėja nukirst DualSIM'ą). Tiesa, pagal tavo reikalavimus netenkinama sąlyga
dėl RAM (yra "tik" 2GB), nors aš nelabai suprantu, kam reikia būtent 3GB
(jei jau ten kažką labai sunkiasvorio ir dideliais kiekiais ruošiesi vartot,
tada, manau, turėtų būt ir daugiau reikalavimų, bent jau CPU).
Prieš tai dairiausi i Asus (labai padorūs parametrai už mažą kainą), bet
visai nepatiko baterija, nebent per paskutinį pusmetį kažkas tuo požiūriu
pasikeitė, nes bedos, ten, panašu, buvo grynai softinės.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/