Tema: Re: Re:naujo su garantija (rekomenduokite)
Autorius: nesvarbu
Data: 2015-12-31 11:04:22
ai dar minusas...gsmart mika m3 5'' HD ekranas (720p)...batarke realios 1800
talpos (deklaruoja 1900)...neatlaiko vidutinisko usinimo ne dienos (GPS, BT,
synch off, Wifi ON, ekranas 65% sviesumo), mikrofonas ar garsiakalbis
baisiausia aiduoja "laisvu ranku" rezime...na kai tarkim ijungi skype,
priekine kamera ir kalbi nepriglaudes prie ausies o per
garsiakalbi....ausines jei su mygtuku valdymui ir mikrofonu ant laido
negroja kazkokie triuksmai uzia...nuspaudi ir laikai atsiliepima visa laika
paspausta tada garsas OK...su paprastom ausinem gerai viskas...metalinis
remelis aplink ekrana labai minkstas, kazkada atsidarius masinos dureles dar
paciam besedint iskrito is kisenes mika m3 ant asfalto....tai zyme liko lyg
butu krites is kokio pusantro metro aukscio :D
akta a4 dar yra....default ROM'e jau net i kameros nustatymus negalima ieit,
luzta, po updeito OK, remelio metalinio ner, plastmasine imitacija, batarke
laiko normaliai (deka mazos rezos greiciausia)...po poros menesiu pradejo
tacskrynas ne visada reguot....sleifas nupuvo...nei dregmes nei kritimu
nebuvo mates
softas tai patyliu...default ROM'uose prikista visokio malware is google
play...CM Security sudetas, best choice kazkokia xuinia, siulantis
"populiariausius" appsus ir t.t.
REALIAI Gigabyte slamstas yra girk negires juos cia kaip darbinius arklius