Tema: Re: Re:naujo su garantija (rekomenduokite)
Autorius: 2016miami
Data: 2015-12-31 06:34:45

--
Jei ir klijuoja, tai 24 men. atsako uz kokybe.

kai 2013 gale  rinkausi sau mob., turejau grieztas kainos lubas ir emiau geriausia, ka uz ta suma imanoma buvo. Jei huawejus nepakliuvo i akirati, tai arba buvo brangesnis, arba netenkino reikalavimu.

Per kitus pora metu naudojimo gsmart kokybes/kainos santykis mane visai tenkino. Hardwarui priekaistu neturiu, viskas ten ok. Darbiniam arkliui ir nereikia auksinio korpuso, fantastinio supporto bei nuostabaus fotiko.

Viskas priklauso nuo lukesciu.

c ya

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/