Tema: Re: Keistai ištirpsta Labas minutės
Autorius: Vytooks <vytookas @ gmail.com>
Data: 2015-12-22 13:49:06
Jo, jei ne šitas apribojimas, draugelis butu basas iš amerikos parvažiaves.
gerai, kad po defoltu 3G yra 70 €/men. limitas, tai 140 € kaip į balą
atrodo nieko nejungė, bet roamingas vistiek buvo paleistas ir per porą dienų
visą limitą suvalgė

beje, tie, kas netoli rubežiaus sukinėjasi ir ant automato tinklus
sukonfigines, gali irgi siurprizą su roamingu turėti.
Gerai bent jau, kad sms'ai apie tai perspėja