Tema: Re: Keistai ištirpsta Labas minutės
Autorius: Darelas
Data: 2015-12-16 20:50:10
Man panasi mistika su Omnio Extra kortele buvo - dingsta pinigai nors tu
ka. O pasirode, kad nors tipo pagal plana ten gal 5000 sms nemokamu, bet
issiuntus nemokama sms, nuskaiciuojama v mokama 1 ct ataskaita :))
Svarbiausia, ataskaitu gavimas telefone atjungtas. Bet vistiek
nuskaiciuoja... Bandziau su Omniu aiskintis, callcentras svelniai pasiunte
nx, tai man beliko ten pas pasiusti kortele...

--
Darelas VNO