Tema: Re: OK Google :)
Autorius: Exo
Data: 2015-12-16 09:36:27
Jo taip ir dariau, ale supranti tas ištrinti visai nėra taip paprasta kai naudoji Linkedin, google+ ir dar bala žino ką nes viskas syncinasi. Tai žodžiu sustabdyti teko ten visus linkedinus ir visus kitus syncus, tada ištrinti, tada jau jis paklausė iš naujo "who is your girlfriend" ir priskyrė naują... tada vėl viską iš naujo paleiti .... žodžiu nekenčiu googlo, visa širdimi, visu protu, siela ir kūnu! :) Prisiekiu, paskutinis androidas! :)

Exo

"Caponi"  wrote in message news:n4mp7g$hh0$1@trimpas.omnitel.net...

As situo reikalu nesinaudoju, ale tik taip spejimas - o kas butu, jei
istrintum tos dabar jau ex kontakta visai? Gal po to galetum nauja pririst?
O paskui jau vel galesi ta ex susivest, jei dar reikalinga :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/