Tema: Re: OK Google :)
Autorius: Exo
Data: 2015-12-14 15:21:29
Aš suprantu jog maniškiam acc yra įjungtas lietuvių kalbos palaikymas ir teoriškai šitas variantas suveiktų, bet problema su juo ta, jei jam sakai "call Aušra" jisai girdi arba "kol Aušra" arba call Aushskdls"... bet ir iš esmės netgi jei pakeisčiau į ką nors kitką (ko daryti visai nenoriu), vis tiek, kas per pravalas blin su tuo dolbanu googlu, kodėl aš negaliu to pakeisti nepadaręs telefono reseto... :)

Exo

"vaidas"  wrote in message news:n4m5k8$3v3$1@trimpas.omnitel.net...

Gal aš ko nesuprantu, bet ar negali tiesiog pasakyti draugės vardo?
Tarkim OK Google, call Daisy