Tema: Re: Re:patarkit del tel ~200E
Autorius: pracyvnas
Data: 2015-11-29 22:16:28
Del kameru, tai bebrousindamas reviewus susidariau nuomone, kad
 visi tie kitaiski telefai 140-200eur ribos deda tas pacias sony
 13 pikseliu kameras. Visa kita - skirtumas softe. O softe jie ten
 nieko perdaug neburia, gauni galima sakyti pure 5.1 lolipop. Taip
 kad didelio skirumo tarp fotkiu kokybes manau nejausi.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/