Tema: Re: Re:patarkit del tel ~200E
Autorius: nesvarbu
Data: 2015-11-29 20:46:47
pirksiu manau is to lietuviskos shopo, vietoje pagrindinius turi,
mokilizingu perkant ale duoda free draudima nuo duziu, kiek tiesos neaisku
dabar dar paziurejau review apie UMI...pyzdavoja ji, nors Sony kamera ten
(pas kitus Samsung) ir giria Lenovo K3 Note
tai va pas Lenovo CPU skorina 45K antutinus bet VGA (Mali 760 MP2 (2 Core)
Xiaomi skorina ~40K bet ten PowerVRG 6200 ...lygtai galingesne video
siaip kai megejas biski pafotkint (daugiau feja is tikro graziu kadru
padaro) tai dar paziurinesiu ir imsiu to kurio geriau fotkina