Tema: Re: Motorola Moto X Play - pirmieji ispudziai
Autorius: Caponi
Data: 2015-10-21 23:56:33
Bbz kas per informacijos isdestymas be jokios bendros vizualines
stilistikos - kazkoks speeddialas lindo su isvaizda kaip mano ziauriai
nemegiamos windowsines Metro aplinkos :-), recent call listas su dx tuscios
vietos ir minimaliu informatyvumu (vardas ir pries kiek valandu skambinta,
nerodomas liste net numeris, ant iraso paspaudus islenda dar smulkus linkai
"Readial" ir "Details" - kai taip, tai visur arkliski uzrasai arba bent daug
aplinkui baltu plotu, o kai viena is dazniausiai maigomu funkciju ir daznai
net ne vietoj sedint, tai santykinai bluseles), virsuje atskiras
besidubliuojantis ru recent calls paskutinis kontaktuotas numeris (bet tai
blet, jei jau ideja padaryt paskutini numeri maksimaliai po ranka, tai gal
reiketu ji ir "pakisinet" po pirstu kazkur link ekrano apacios, o ne virsuj,
ypac turint omeny kokio dydzio vyraujantys siais laikais ekranai), contacts
TAB'e vel ta pati beda - kruvos baltu plotu, naudingos info - tik vardas ir
pavarde (dabartiniam naudojamam True Phone info gerokai kompaktiskiau
surasyta, is karto matau varda, pavarde, nicka, darboviete, pareigas, kaip
ir recent call liste matoma ir kada, ir pries kiek, ir i koki numeri
skambinta, ir kiek pokalbis truko be jokiu papildomu spaudinejimu).
Zodziu, norint suprast, geriausiai pabandyt abu, bus aiskiau. Kitas
klausimas ar visiem to reikia, as zinau tikrai nemazai zmoniu, kuriu address
bookas sudarytas is 1 vardo + 1 numerio ir tu irasu taip iki 100, tokiem kad
ir su minetu True Phone labai geriau nebus (bet blogaiu irgi ;-)), o man su
mano poreikiais Android L defaultinis dialeris - kazkoks superneinformatyvus
ir vizualiai kreivai sudizainintas nesusipratimas.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/