Tema: Re: Polar V650 vs Garmina Edge 810
Autorius: Icetom
Data: 2015-05-25 22:35:36
> O nėra kartais jie iš esmės skirtingi daiktai?

Na tegul būna 510 ;). Tiesiog domina, kas patikimiau.

> Plius kitas klausimas: o ko reikia iš to daikto?

Kad tikrai veiktų HRM. Išsisaugotų treniruotė. Maniškis Polar RCX3 tai kaip
tankas šiuo atžvilgiu. GPS jau kaip ir visuose naujuose yra.  Nesenai tik
pasikeičiau HRM diržą ir vėl pulso sekimas puikus. Kažkaip nekartą skaičiau,
kad žmonės turi problemų su Garmin HRM matavimu. Nemažai skundžiasi dėl
neišsaugojimo treniruotės, pakibimų ir pan. ?

Kaip tik savaitgalį pakalbinau dar profesionalų dviratininką, tai jis ir
labiau už Polar.

> Nes jei reikia tik bazinių parametrų - gal imtis kažką universalaus? Pvz
> Fenix 3* + Bike Mount

Tai aš taip pat dabar naudoju savo Polar RCX3, bet problema, kad jo ekranas
nėra didelis, o kai darai kokį pratimą su krūviu (seki greitį ar rpm, ar
numintą atstumą) ir kai jau ir taip varai iš visų jėgų akys nebe visada
pamato tame mažame ekraniuke ką reikia :D. Todėl ir nusprendžiau, kad
pribrendau rimtesniam dviratiniam kompiuteriui.

> PS: Aš kaip Garmin fanas (nors neturiu itin sėkmingos patirties su jais)
> rekomenduočiau Edge.

Aš galiu gauti patrauklia kaina tiek Garmin 510, tiek 810 su reikiamais
jutikliais. V650 ir kainos pakritusios ir pridėjus papildomus BT greičio ir
apsukų jutiklius kaina tokia pati realiai išeina kaip ir 810. Bet po Spam
potyrių su V800, įtariu imsiu V650. Galėtų tik greičiau Polar padaryti
galimybę ekportuoti automatiškai į Endomondo ir t.t.