Tema: Re: Polar V650 vs Garmina Edge 810
Autorius: bat0nas
Data: 2015-05-25 21:21:37
O nėra kartais jie iš esmės skirtingi daiktai? Tiek funkcijų, tiek kainų
lygyje.  Plius kitas klausimas: o ko reikia iš to daikto? Bazinių parametrų
(GPS, sensoriai) ar ir navigacijos (kalnų/miškų orientacininkams matomai
itin aktualu)?

Nes jei reikia tik bazinių parametrų - gal imtis kažką universalaus? Pvz
Fenix 3* + Bike Mount
(https://buy.garmin.com/en-US/US/shop-by-accessories/mounts/bicycle-mount-kit/prod11078.html).

PS: Aš kaip Garmin fanas (nors neturiu itin sėkmingos patirties su jais)
rekomenduočiau Edge.

*F3 vis dar turi GPS tikslumo problemų; Man visada nukanda šiek tiek metrų
oficialiose trasose.

"Icetom"  wrote in message news:mjnu9p$u2l$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki,

Gal kas naudojate vieną ar kitą dviračiams skirtą kompiuterį. Ypač domina
programinės dalies veikimas - ar stabiliai, nepakimba ir t.t. Garmin 810
atrodo kaip ir patrauklesnis, nes galima įvesti žemėlapius, bet forumuose
lyg žmonės skundžiasi programinės dalies nestabiliu veikimu? Kaip Garmin HRM
diržo veikimas? Nepameta ryšio su kompiuteriu ir pan.?