Tema: Re: ar cia tik man vienam susikniso weather and clock widgit?
Autorius: Caponi
Data: 2015-03-31 11:14:37
Nu jo, situacija kazkokia labai keista - 2 neaiskaus lygio duomenu
provaideriai, kurie veikia kaip nori ir kada nori, pats appsas praktiskai
kas diena updeitinasi jau kelias savaites, tik arba niekas nepasikeicia,
arba pokyciai i bloga, nezinau kodel, bet man neskaitant trumpalaikiu
sutrikimu (t.y. is principo nelabai net demesio gal buciau kreipes) viskas
veike is esmes iki vakar, bet va jau pusantros paros info neatsinaujina.
Alternatyvu dar neieskojau, nors mintys jau kyla, ale kol kas yra
svarbesniu/idomesniu uzsiemimu, bet viena ausim girdejau gerus atsiliepimus
apie Weather Now (isvaizda lyg ir nebloga ir kazkuo panasi i musu naudota
widgeta + live efektai), tik tiek, kad anas mokamas, o nemokama versija
veikia ar tik ne 3 dienas (nu bet pasibandymui pakaktu):
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.hamsterbeat.wallpapers.fx.color.full&hl=en

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/