Tema: Re: Z1 compact VS. Z3 compact
Autorius: OAb_team
Data: 2015-03-23 09:44:07
o kaip sitiems soniams ta stikline nugarele  laiko? labai braizosi, ir kaip
kritimo atveju?  nes dabartinis telefonas nukrenta susirenku nugarele
uzsidedu ir  tiek :)

"ABCD"  parašė naujienų news:me68ji$qsq$1@trimpas.omnitel.net...

Jei piniginė kišenėje stringa - tada, aišku, kad z3. Kitu atveju tiesiog
neverta:
- prestižo daugiau nepridės,
- kamera ne geresnė,
- baterijos talpa yra labai subjektyvus dalykas. Pvz. mano Z1 compact su
įjungtu G4, bet atjungtu wifi laiko 3 paras be problemų. Kaip bus su
navigacija dar tik bandysiu. Nardyt irgi pabandysiu, kai sušils :)