Tema: Re: Z1 compact VS. Z3 compact
Autorius: Caponi
Data: 2015-03-13 12:03:10
Nu bet technologijos irgi nestovi vietoj, tame tarpe ir gelezies
efektyvumas. As nesiimciau teigt del konkreciu skaiciu pats nepabandes, bet
pagal turima info Z3C vienareiksmiskai sitoj vietoj turetu but geriau - kad
ir 20% (batarke, beje, didesne 13% :-)), ale vis sis tas, juolab, kad apart
kainos (bet klausejui tikriausiai cia ne pirmos eiles parametras, nes tokiu
atveju dairytusi ne i Sony :-)) Z1C nei pagal viena parametra nera geresnis.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/