Tema: Re: a tai ko taip tylu kas liecia samishito ir htc naujoves?
Autorius: bat0nas
Data: 2015-03-04 16:00:02
Tikiu.
Bet aš kažkaip neprisiruošiu. Brangokai atrodo. Originalus dangtelis
bevieliam įkrovimui ir pats kroviklis - didoka investicija tokiam reikalui
:)

O tada klausimas, kur naudoti: namie prie lovos krovimui per naktį, ar
darbe? Darbe vėlgi - iki vakaro neišsikrauna, o vakare vis tiek prie lovos
pajungi ir eini miegoti.
Vienu žodžiu - noriu, bet nerandu pagrindimo, kad be to negalima.

"Icetom"  wrote in message news:md6tpe$3jr$1@trimpas.omnitel.net...

> Papildomai - telefonai kraunami kiekvieną dieną.

Aš tai neatsidžiaugiu įkrovimu per korpusą. Labai patogus dalykas. Laidą
naudoju tik kai labai greitai reikia įkrauti.