Tema: Re: a tai ko taip tylu kas liecia samishito ir htc naujoves?
Autorius: Caponi
Data: 2015-03-03 12:03:00
"Korke" <Korkes@mailas.net> wrote in message
news:md3u6j$kq4$1@trimpas.omnitel.net...

> card'a iseme (dar vienas smugis silpnai caponi'io sirdelei :) ).

Man ne smugis, yra tu alternatyvu su kortelem (as va laukiu realaus Asus
ZenFone2 pasirodymo, nors gal ir dar kas iki to laiko atsiras su padoresne
baterija, va HTC M9 puse bb ant popieriaus atrodo, Lenovo P70), juolab, kad
po praktinio Samsung aparato pabandymo sita kontora mano asmeniniuose
"reitinguose" atsistojo tvirtoj paskutinej vietoj (savaime aisku, cia
snekant apie zinomus brandus)

> Del stiklines nugaros,

Skonio reikalas, bet as geriau rinkciausi plastmase, nei bereikalinga dar
viena stikla, grynai tik del sitos priezasties  iki siol nenukirtau visais
kitais atzvilgiais viliojancio Sony Z2/Z3.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/