Tema: Re: paprastas 2 sim telefonas?
Autorius: Jonas
Data: 2012-04-19 14:31:20
As viska puikiai suprantu. Klausima norejau uzduot tik ar tikrai butinos
aktyvios korteles vienu metu? Kaip sakiau naudoju, pats telefona su dviem
sim kur aktyvi pokalbio metu viena. Jei kalbu su sim1(darbas) tai ateinant
skambuciui i sim2 (asmenine) - ji atmetu. Visi puikiai zino kad jei atmetu -
atsiliept negaliu (galbut kazkam jei skambina zmona, pirmaji skambuti
butinai reik uzholdint:)). O perskambint  man ir paciam nesunku kai
atsilaisvinu. Jei skambina nepazystamas numeris tai perskambins ir gaves
uzimta signala jei labai reiks (taciau man asmeniskai pasitaiko tik prekybos
agentai). Kitas klausimas ar pateiktas pavyzdys su uzsienio sim kortele -
tikrai tinka pirmojo posto seimininkui? :)

"audrius"  parašė naujienų news:jmoh3k$tt9$1@trimpas.omnitel.net...

tu turbut nesupranti skirtumu tarp 2 skirtingu tipu dual-sim telefu?