Tema: Re: paprastas 2 sim telefonas?
Autorius: audrius
Data: 2012-04-13 14:01:59
dekui uz x2-02 nokijos parodyma, praziurejes buvau
taip, samsungai zeba telefai savo hardwarine dalimi, bet nedadielkos tai einanax, sumokeciau papildomus 5Lt nuo kiekvieno 100, kad tik pridetu kokia "afigiena" funkcija, kaip pvz normalius zadintuvus, arba autoperskamibnima kai uzimta

"Arj" <root@ibm.com> parašė naujienų news:jm8mjm$jui$1@trimpas.omnitel.net...