Tema: Re: samsung gio - kokie atsiliepimai?
Autorius: padugne
Data: 2012-04-02 21:10:10
On Mon, 02 Apr 2012 19:05:35 +0300, PxYra wrote:

> nu blet! matau markete appsas FREE raso tai as dar papildomai turiu
> gilintis ar tas FREE su kabutemis ar ne? pasol nx android su tokia savo
> politika

Nx tai nx, niekas netrukdo eiti kur geriau :)

"Free" beje reiskia, kad developeris uz appsa nepraso pinigu ir nieko
daugiau. O seip tai mane visada smagina kaip neribotos laisves
entuziastai gave laisves staiga atsivercia ir ima siuntinetis nx :)

Kaip zinia guglius necenzuruoja savo app shopo ir kiekvienas developeris
turi visiska laisve daryti viska ka tik uzsimanes. Ir jei uzsimano idet
reklama tai ir uzsimano, guglius siuo atveju nereguliuoja gyvenimo.
Kaip ir juzeriai turi visiska laisve nesiinstaliuot tu appsu kurie jiems
nepatinka.

--
kthxbai.