Tema: Re: samsung gio - kokie atsiliepimai?
Autorius: Aurimas
Data: 2012-04-02 10:41:10
Greit bus metai kaip naudoju Galaxy Gio.
Nusiskundimų neturiu. Vietų, kur prastas ryšys man tik viena papuola (kaime), bet visada susikalbu (bandžiau ir iGo).
Kalendorius standartinis tinka, mail nenaudoju, internetas viskas OK. Jei reikėtų vėl rinktis kažką panašaus - imčiau tą patį.
Batareika ne itin džiugina, bet tai vistiek priklauso kiek naudoji... Naviguoti be auto pakrovėjo neverta :-)