Tema: Re: U8800Pro 4.0.3. vartojamas - Aurora 2.04
Autorius: PxYra
Data: 2012-03-29 12:43:07
del portinimo pats nezinau, radau smulkia programele....ijungus Flashligt ir
po to isjungus ja ...i fotika nebeieini, reikia aplinkeliais sustabdyti
Flashlight procesa tada susitvarko, garsas biski vietom traska...na pvz
renkantis SMS ar skambejimo tonus, kalbant viskas tvarkoje, fotikas ir
fotkina ir filmuoja...is pradziu neveike hardwariniu knopkiu pasvietimas bet
susitvarke pamaigius kazka...dega istisai kol kazka veiki su tel.
nebeishsijungineja, default installe kazko isjungti SMS ir skambucio tonai.