Tema: Re: U8800Pro 4.0.3. vartojamas - Aurora 2.04
Autorius: PxYra
Data: 2012-03-29 11:46:13
siulyciau ir tau susimesti....pamirsi 2.3....po 4 2.2/2.3 androidai kaip
zaisliniai atrodo...tokie per daug widget based...

"ManXP" <man@giliai.px> parašė naujienų
Normalus 4.x cia

"PxYra" <nera@nebus.net> wrote in message
na lyg kiek nagrinejuos tai lyg normalus 4 androidas, kalba pakeitus
kinieciu kalbos ne zymes nelieka, visos programos pasikeitusios ir
lietuviskai, pvz fotike daugiau nustatymu, yra panoraminis rezimas, galima
pleskint RAW rezimu