Tema: Re: Bite zada LTE+ pavasari
Autorius: Bronco
Data: 2015-01-07 22:59:17
On 2015-01-07 20:33, Invertuota panda wrote:

> LTE šiuo atveju prie to pačio turimo spektro gali sutalpint kelis kartus
> daugiau vartotojų, todėl ne taip greit užsikiša.

Aš tai jau minėjau ankstesniame savo poste. Kad LTE su daug pliusų yra
geriau, nei "paprastas" 3G, abejonių nekyla, klausimas, ar tie pliusai
šiuo metu yra neabejotina nauda klientams ar labiau operatorių savireklama?

> Žodžiu visai ne faktas, kad LTE didina tinklo savikainą.

Apie kokią "savikaina" kalbi? Kalbame apie kainą!

Tarkim, jei tu turi investavęs į įrangą 10 mln EUR ir dar nuperki naujos
įrangos už 1 mln., tai visai įrangai jau bus išleista 11 mln EUR'ų. Ir
tai yra ne "savikaina", o tai yra investuota į verslą suma, kuri per tam
tikrą laiką privalo atsipirkti ir atnešti pelno. Vienaip ar kitaip, tie
pinigai bus apmokėti klientų, kitu atveju paaiškėtų, jog ši investicija
buvo nuostolinga.

O ar 11 mln su 4G+ bus "atmušti" greičiau, nei 10 mln su 3G, lems ar
teisingai pasirinkta įmonės verslo strategija ir taktika. Gi, matom, jog
operatoriai turi šiek tiek skirtingas strategijas šiuo klausimu. Pvz.
omnitelis kaišo naujausias sparčiausias stotis pats pirmas ir kuo
daugiau ("mūsų tinklas plačiausias"), bitė lėčiau ir tik ten, kur jie
"išskaičiuoja", jog to tikrai reikia ("mūsų tinklas kokybiškiausias") ir
bla bla bla ir pan.. Tele2 dar kažkaip kitaip, nesigilinau.