Tema: Re: Bite zada LTE+ pavasari
Autorius: Bronco
Data: 2015-01-07 14:28:05
On 2015-01-07 08:12, Ostapas wrote:
> Sakai baras, kuriam alaus bokalo reiks laukt 20 minučių, turės lygiai
> tiek pat klientų kaip ir tas, kuriam pripila per 3 minutes? nu nu...

Kad jūs vyrai nelabai supratot šito palyginimo ir viską iškraipot. Prie
ko čia alaus bokalo "laukimas 20 min."? Aš tik apie "pylimo greitį"
kalbėjau.

1. "Alaus bokalo pripildymas bare iš standartinio alaus čiaupo" = 3G;
2. "Alaus bokalo pripildymas bare iš 1m skersmens pagerinto alaus
čiaupo" = 4G+

Klausimas - ar tikrai antru atveju bus didelis pranašumas kaip įpiltas
tas pats alaus bokalas, kai ir pirmu atveju to greičio buvo pakankamai?

Ar rekomenduotumėt alaus barams prasiplatinti alaus pylimo šlangas, jei
išgeriamo alaus kiekis nepadidėtų anei lašo? :)

Nes operatoriai šiuo metu ir rungtyniauja "šlangų platinime", kas
daugeliui kritiškai mąstančių asmenų kelia tam tikrų abejonių, ar tai
tikrai labai aktualu ir naudinga ir verta už tai primokėt pinigus. Kaip
sakiau, interneto paslauga turi būti subalansuota, kuo didesnis greitis,
tuo didesnis duomenų limitas, arba jo iš vis kad nebūtų. Kitu atveju
begalinis pralaidumo didinimas ties kažkuria riba tampa abejotinai
naudingu. Taip, galima prigalvoti kažkokių situacijų, kai 4G+ bus
naudingesnis už 3G net ir su 2GB duomenų limitu, bet tai iš esmės nieko
nepakeis ir 4G+ būtinumo neįrodo.

Pvz. ką mieliau rinktumėtės - 4G+ ir 2GB duomenų limitą, ar 3G ir 4GB
limitą? Aš garantuotai rinkčiausi antrą variantą :) Jūs irgi? Keista :]
Gal todėl, jog tikrai greičio trūkumo jau nebesijaučia, o trūksta
duomenų? Tai kam toliau "plėsti vamzdžius"? Manau, tik dėl gražių
skaičiukų ir raidelių reklaminiuose bukletuose.

Taip, visokie LTE and up užtikrina mažesnę stočių apkrovą, padidina
galimus pralaidumus, bet operatoriai šito reikalo privalumų neleidžia
pajusti savo klientams, o tik reklamuoja, jog vis diegiamos spartesnio
ryšio paslaugos. Atseit, viskas daroma su perspektyva į ateitį... O
pinigus reik mokėt dabar :]

p.s. čia neseniai kažkas rašė, kaip su eksperimentiniu 4G+ pasileido
speedtest.net ir per kelias sekundes suvalgė esminę savo duomenų limito
dalį :D