Tema: Re: Skambinam ?lagbaumui
Autorius: Exo
Data: 2014-11-13 16:43:28
atrakini telefoną ir tyliai be didesnių problemų ištari "ok google..." ir be jokių problemų jis skambina kur tau reikia...

Exo

"Darenas"  wrote in message news:m42fum$ej1$1@trimpas.omnitel.net...

Pabandyk kada suprasi.
Pasiimti telefona is kisenes aktyvuoti voice controla tada rekauti kol
supras. Nepaprasciau ant desktopo paspaust shortkuta? Nereikia pizdelint
apie pastoviai ijunkta voice controlo funkcija, nes tada reikes pizdelint
apie papildomas baterijas ar pakrovejus automobilyje.
visi tie voice kontrolai, bent jau man, tai toks nereikalingas dalykas, nei
masinoje nei kitur...
Siaip dazniausiai visi vartai turi netik dial, o ir distancini, kuri
pasidedi kur priklauso ir pamirsti telefonine chujnia.

Darenas