Tema: Re: Skambinam šlagbaumui
Autorius: Caponi
Data: 2014-11-12 20:19:15
Ot, zinok, skonio reikalas, pvz., as irgi tikriausiai bevelyciau 2 greitus
paspaudimus, nei viena ilga, principe ant mano darbinio arkliuko Samsung
B2710 klavos atrakinimas ilgu zvaigzdutes paspaudimu yra bene vienintele
uzpisanti savybe net ir po >2 metu naudojimo :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/

On 2014-11-12 18:18, Begemoc wrote:
> 2. paspaudžiu valdymo mygtuką/rodyklę žemyn (įeinama į kontaktų sąrašą ant
> pirmo kontakto kuris ir yra šlagbaumas)
> 3. paspaudžiu skambinti.

Kuriam čia dumbfone nėra speed dial funkcijos? Pamenu, seniai seniai,
dar praeitame tūkstantmetyje net Motorola d460 turėjo galimybę
paskambinti 10-iai numerių vienu mygtuko paspaudimu... :)