Tema: Re: Kokį vid. greitį Vilniuje galima išspausti iš Omnitel/LTE
Autorius: Nevkurse
Data: 2014-11-09 21:13:57
Turejau konkretu atveju - sveciuose pas drauga uzluzo teo internetas.
Kadangi telikas su jutubu dirbo uz grotuva, ant savo telefono paleidau
hotspota ir grojom toliau. Po 4 valandu patikrinom - atsigavo teo, zjbs.
Tada paziurejau kiek prasiurbe telefas  - 3.5GB. Daugiau su juo nieko nebuvo
daroma, tik jutubas. Siaip viskas butu ok, su mobiliakais uztenka tu 4gb.
Durniau, kai jie max parduodama plana kompiuteriui, su wifi stotele siulo
30gb. Jei ant sito pakabinsi kelis userius - 100%, kad neuzteks menesiui. O
didesniu planu nera, nei uz pigiai, nei uz brangiai.