Tema: Re: Kok
Autorius: Invertuota panda
Data: 2014-11-09 17:27:23
On Sun, 09 Nov 2014 16:34:49 +0200, Nevkurse wrote:

> Tipo batono ipostintas pingas 33ms realiai jauciamas sirtumas nuo kokiu
> 60ms ant 3g? Nu jei jauti, tai super. Man tai px, ar meilas atejo 0.5s
> anksciau, ar veliau :)

Meilas px, o vat jei vepsai i koki nors vvv.blabla.kom su lemejonu
visokiu inkludu, tai tos milisekundes realiai susisumuoja.
Pvz atsiversk koki nors susnerksta delfi, bus virs 100 ivairiu failu
kuriuos brauzeriui tenka atpumpuot.

Arba pvz situacija is praktikos: sia savaite buvau tokioj ce
koNferencijoje, kur koks 1000 snukiu sedi vienoje vietoje. Ir visi su
bent 2 telefonais, vienas darbinis, vienas privatus ir dar ipadai su sim
kortelem. Tai 3G uzsikisha zymiai greiciau nei 4G.

--
kthxbai.