Tema: Re: Androidas kaip CarPC
Autorius: toms
Data: 2014-08-21 15:22:33
On Thu, 21 Aug 2014 14:49:20 +0300, Doxlas <doxlas@gmail.com> wrote:

> Abejoju ar taip pavyks. USB hub'as su maitinimu bus reikalingas,

hubas visai ne problema, greiciau butinybe.

> abejoju ar USB kameros turės driverius androidui.

Internete nemazai veikianciu varijantu uzmaciau. Pabandysiu namie turima
webcama su smartfonu sujungt pasiziuresiu kas gausis.

> Yra kiniečių planšetų su atskiru GPS imtuvu, prisijungia laidu, jungtis
> - kaip ir navigatoriuose išoriniam imtuvui. Bėda, kad jungčių tipų yra
> ne 1.

GPS imtuvas irgi USB arba bluetooth taip kad jungtis ne problema. Nors
geriau kilminga GALAXY TABA paimt tai ten GPS normalus turetu but.

> Klavą  tai geriausia būtų per bluetooth pasijungti.

per USB man patikimiau atrodo ir nereiks galvot atskiro uzmaitinimo - per
ta pati huba, o be to ant bluetooth dar ELM327 kabes (kuris deja kartais
megsta pastrigt).

Man kol kas painiausia programine dalis viso sio reikalo atrodo.
taigi tokie mano kol kas optimistiski pamastymai.