Tema: Re: Alternatyvos PRESTIGIO GeoVision 7777
Autorius: Doxlas
Data: 2014-08-21 11:02:26
Pirma, ką reiktų patikrinti - gps imtuvo jautrumą. Kiniečiai su MTK ir
TeleChips chipsetais turi problemų su GPS - aišku ne visi, bet patikrint
būtina prieš perkant. Ir dar - praktiškai visų smartphonų ir tabletų kameros
netinka vaizdo registravimui - jos kažką nufilmuoja, kai aplink šviesu, bet
vakare, naktį - absoliučiai bevertės.