Tema: Re: nuolaidu korteliu saugojimo programele androidui.
Autorius: ManXP
Data: 2014-07-16 20:59:05
Rupi. VMI tai tikrai. Ir jie tuos israsus gauna, tik itariu, kad su jais
naudos jokios. Na, nebent debilas papuola, kuris (turintis kazka slept)
nutaria nesidaryt daugiau problemu ir susimoka kazkiek.

"mindis"  wrote in message news:lq5u3r$pd6$1@trimpas.omnitel.net...

nu kurgi ne - apsipirkimai maximoj kaip pagrindas bylai del neteisetu
pajamu? net nebejuokinga. del didziausiu namu nieko nepadaro ar
nepadaro, o cia del vargano maximos krepso, kazkas subine pakels nuo
siltos kedes? o namu ir brangiu dzipu kaip zinia su nuolaidu kortelem
nieks neperka. taip kad ramiai, jokiai teisesaugai jos nerupi - tik
reklamsikams.