Tema: Re: nuolaidu korteliu saugojimo programele androidui.
Autorius: mindis
Data: 2014-07-16 16:18:51
nu kurgi ne - apsipirkimai maximoj kaip pagrindas bylai del neteisetu
pajamu? net nebejuokinga. del didziausiu namu nieko nepadaro ar
nepadaro, o cia del vargano maximos krepso, kazkas subine pakels nuo
siltos kedes? o namu ir brangiu dzipu kaip zinia su nuolaidu kortelem
nieks neperka. taip kad ramiai, jokiai teisesaugai jos nerupi - tik
reklamsikams.